Czym jest SEO?

tanie pozycjonowanie stron internetowych SEO, czyli z języka angielskiego Search engine optimiziation, oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Jest to działanie podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę internetową jak najwyższej pozycji w wyszukiwaniach konkretnych słów kluczy.

Optymalizacja tego typu polega na znalezieniu najskuteczniejszych zestawień dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących, a także innych czynników, które mają wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania. Mimo, że SEO oraz pozycjonowanie wydaje się być podobne do siebie, nie są jednak tym samym.
Istnieją pewne różnice między tymi pojęciami, zahaczają jednak o podobną tematykę, dotyczącą ogólnie e-marketingu.

Marketing internetowy na Facebooku

tanie pozycjonowanie stron internetowych W 2017 roku liczba użytkowników Facebooka sięgnęła 2 miliardów.

Oznacza to prawdziwy raj dla działań e-marketingowych, dlatego, że liczba logujących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca.

Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób ? niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za wyświetlanie reklam. Ponadto często reklamy, które widujemy na Facebooku są specjalnie dobrane dla odbiorcy na podstawie jego historii wyszukiwania. Przykładowo jeśli szukaliśmy jakiś stoków narciarskich, jest to wielce prawdopodobne, że wyświetlane reklamy będą zahaczały o tematykę narciarstwa właśnie.

Jak działa AdWords?

Czym jest AdWords i co kryje się pod tym terminem? Jest to jeden z sposobów e-marketingu. Pojęcie to może brzmieć nieco dziwnie dla kogoś, kto nie jest obeznany z tematem e-marketingu i promowania własnej działalności w internecie.

Jest to jednak nic innego jak system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie tak zwanych linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google.

Istnieją dwa sposoby tworzenia takich linków sponsorowanych, jednym z nich jest wybór słów kluczowych, w odpowiedzi na które będzie wyświetlana reklama.

Drugim sposobem tworzenia linku sponsorowanego jest wybór witryn internetowych.

Co ciekawe nazwa Google AdWords w 2018 roku została zmieniona na Google Ads. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: